Tuesday 24 November 2015

Pencuci Ajaib Serbaguna







Kegunaan Basic H Shaklee









Pencuci Ajaib tu namanya " Basic H". Saya memang suka dengan Basic H ni, sebab Tekstur die pekat, Setiap kali nak guna hanya 3 Titis sahaja. Betapa banyak benda yang saya jimat. Lebih kurang 4 Bulan penggunaan.

Best ke Syok?.. Sangat sesuai bagi mereka yang Sangat Sensitif dengan Bahan kimia terutama yang Ezcema. Ha boleh try guna. Gerenti Puas Hati. Bukan apa, saya sangat " JATUH HATI" boleh buat macam-macam dengan basic H ni.

Yang paling saya suka apa tau, Die Green dan daripada minyak Jagung. dan Odor Less. So memang bagusla untuk Skin kan. Macam CLOROX guna bau die kuat, sampaikan pening. Tangan pun bila kena susah nak hilang bau die.



KENAPA SAYA SUKA BASIC H?..


Bayangkan die adalah " Pembantu Rumah" palinh best. Bila saya guna tak perlu Sental kuat-kuat. Basic h ni akan selesaikan masalah kita. Termasuk alatan Dapur, baju yang Kotor dan lain-lain lagi.


Nah Saya belanja gambar sikit apa yang saya buat dengan Basic H ni.





Gosok jangan tak gosok. hehe. Altan dapur yang kene kerak-kerak hangus ke bole la cuba yea.




Cuci Kereta ataupun nak hilangkan kesan Calar pun boleh guna Basic h. Benda Mudah kita senangkan . Titis je. Anak-anak pun suka dan selamat.




Ni paling rare, kadang-kadang Botol susu  tak pun punting die asyik kena beli je sebab kerak susu. Jadi bila guna BASIC H ni jadi mudah kerja-kerja saya. Rendam titiskan nasic H. serupa baru Punting tu. 




Buah / Sayur memnag saya akan basuh guna Basic H. Free Kimia kan. bayangkan buah-buah tu nampak segar sebab ada semburan bahan kimia. Jadi kita nak Natural kan die balik dengan basuh guna Pencuci Less Kimia.




Kasut pun tak ketinggalan untuk saya titiskan Basic H. Saya perlukan sesuatu yang menjimatlkan amsa saya. Untuk Pakaian pun bole tak da masalah. So badan kita pun kurang terdedah dengan Kimia.

Ha! Amacam, rasa macam mana. Nak tahu lagi. Nantikan Entry saya lagi yea. Harga pun tak Mahal. Boleh Jimat untuk beberapa Bulan.

Nak Beli?.. Meh Pm kita. Rundingan Terbaik dari saya.





Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

No comments:

Post a Comment