Wednesday 25 November 2015

Kesan ESP pada Kulit.












Apa Yang Menarik Pasal ESP Ni hah?. 


Saya ambil ESP ni untuk Tenaga sekali gus untuk KURANGKAN BERAT badan. Tapi lagi best bila dapat Secara Keseluruhan .

Macam mana tu erk?.. Semua maklum yang ESP ini adalah Protein Non Gmo yang berkualiti Tinggi.



Aku yang dulu Bukanla yang Sekarang.


Dulu Kulit saya sangat BERMINYAK,KUSAM, SEMBAP & ada WHITEHEAD dan Jerawat Nasi.

Jerawat nasi yang kecil-kecil, macam ruam tetapi  x nampak sangat boleh Cover dengan Make Up.
Terpaksa edit tau gambar saya dulu-dulu.

Masa ni pun saya kurang BERKEYAKINAN untuk tampil di khalayak ramai.

Atas Nasihat, saya cuba Produk Shaklee. Ketepikan Soal Negatif, mula buka hati menelan setiap Tegukan yang mempunyai Khasiat yang sangat MENARIK.

Saya  mula konsisten yang ESP akan ubah diri saya.




Aku yang Sekarang.


Selepas Dapat Hasil, saya semakin perasan Kulit semakin Memberangsangkan.

Masalah saya yang dulu sangat KURANG ada.

Yang lagi Best saya tak perlu, pakai tebal-tebal make up untuk tampil Menawan.

Sudah cukup Aura yang ESP beri pada saya sendiri.



Nak Tahu tak, saya bukan sahaja MINUM malah saya gunakan ESP sebagai MASKER & SKRUB badan. Jimat yang sangat MENGUNTUNGKAN.


Kenapa Perlu Masker?.


Bila kita seharian, berada di Luar Kawasan, maka banyak Radiasi yang melekat pada kulit. Bagi saya perlulah kita kembalikan Kekusaman Kulit akibat Radiasi tadi. Baru muka segar je.

Ni tak orang pandang Kusam,Pucat pun tak da hati nak pandang,.

Ingat Penampilan kita akan buatkan Orang selesa dan Yakin dengan Kebolehan kita SENDIRI.

Percaya atau tidak cubalah anda Natural pergi kerja bila lepas BerEsp ,mesti  auranya lain. Saya dah buat, so apa kata korang lak buat.

Bukan apa,selalu sangat Mekap pun tak elokj sangat untuk Kulit. Bahan Kosmetik kita tak tahu dari bahan apa.

 Selalu dari Plumbum, dan Kimia yang nak nampak hasil Cantik. Maka Kualiti Kulit makin Berkurangan bila hari-hari dengan Kimia.

Muka pun Nampak Tua dan Kedutan mula nampak. Cer tengok Artis-artis ambil Makanan Tambahan untuk Kekal Cantik & Menawan.


TAHUKAN, Protein sangat Penting Untuk baiki & membina Sel kulit selain melempabkan kulit kita.. Memberi kesan semulajadi tanpa perlu beli Skincare Mahal-mahal.

Bukan saya sorang je Dah rasa dengan Kesan ESP ni, ramai lagi.















Tak kan nak biarkan mereka je CANTIK . Anda?. Haaa tak kan tak teruja dengan Hasil yang mereka dapat. Bukan Kulit je CANTIK, Badan pun makin FIT dan Bertenaga. Bonus untuk Badan kita sendiri.

Nak order, jangan Lupa Hubungi saya tau. TAk rugi. Tak menyesal.!.






Alyaa Zainal 
 Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee 
 📱 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

No comments:

Post a Comment