Sunday 1 November 2015

Kenapa Pilih Bisnes MLM Shaklee?

Pilihan Tepat Bersama Shaklee.


Semua Orang Tahu Yang Shaklee Adalah MLM, Dan begitu jugak saya sendiri.Yes, saya buat MLM bukan HARAM pun lepas saya dah kaji semuanya.( Entry Lepas ada Penjelasan pasal MLM ni).

So, Apa yang BEST sangat Shaklee ni yea?. Ah ha Soalan Yang Tepat, dan Dengan Yakin akan saya jawabkan.

1. Saya tak payah susah-susah POS BARANG. Shaklee yang hantarkan. BANYAK mana Sikit Mana Pun Shaklee hantarkan. Bayar Jelah RM 10.60


2. Tak perlu simpan barang.Pelanggan Order baru pesan, So kita tak MEMBAZIR STOK,JIMAT TEMPAT dan Perlu tahu kita Jual Diri bukan Barang. Hehe.


3. Bisnes Sendiri sama ada nak Untung Berapa Banyak. Nak buat Bila, Nak buka ke tak sukati.Nak Berjaya kenalah Berkorban sikit.Buat kena Ikhlas.


4,  Kelas Bimbingan Serta Perbincangan semuanya ONLINE. Sepadan dengan Arus Pemodenan semuanya hanya DIHUJUNG JARI.


5.  Bonus Cash Rebate mengikut Point Jualan dimasukkan TERUS ke dalam AKAUN PERIBADI. So banyak kita buat, banyak la dapat. 


Sekian,.. 

Nota : Nak Join Kami boleh Je,. Ambil No kat bawah ni yea.



Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 📱 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

No comments:

Post a Comment