Sunday 29 November 2015

Kenapa Soya Shaklee Best.






kEBAIKAN SOYA SHAKLEE



Ha, berapa Ramai kat sini tak tahu pasal ESP shaklee ni. Tau tak ESP adalah salah satu HOT ITEM bagi Pengguna Shaklee. Kalau "Offer" memang sangat BEST!. Goreng Pisang Panas Tau tak!. Huhu.


Seperti kita tahu, Soya jarang di ambil dalam Pemakanan Seharian. Tahu tak Apa yang SYOK sangat Soya Shaklee ni?. Psttt saya dah masuk 5 Tin tau dengan ESP ni Memang Terbaik?..


Urmmmm,Tahu tak kenapa Orang Barat suka minum Soya?.  Sebenarnya soya dapat MENINGKATKAN kesuburan lelaki & Wanita. Selain Itu, boleh mencegah Terkena KANSER.


Soya juga, mengandungi PHYTIC ACID yang meningkatan penyerapan Kalsium ,Magnesium & Zink YANG PENTING  untuk badan.


Jom Saya Beri Penjelasan Lebih Lanjut.





Kebaikan ESP Shaklee




Kebaikan Soya Shaklee
Add caption



Selama ni saya memang tak suka SOYA. Saya akan Muntah sebab tak suka susu.Memang dah set dalam Otak, Soya = Susu.  Kembang Tekak bila minum Susu.

SEKARANG memang Terpaksa Ambil Dua benda ni, sebab ada masalah Kesihatan Tulang. Menagis bila kena Minum Susu. Siap makan Gula-gula lepas minum dua - dua produk ni. Hehe.


Bila saya Buat KAJIAN, rupanya Soya Shaklee tiada mengandungi Kolesterol & Laktosa seperti Produk Soya yang Lain. Patutla Kulit saya Makin Sihat, Cantik rupanya ada 9 Asid Amino yang ada dalam esp memulihkan Sel-sel serta tisu dalam badan saya.


Tubuh kita ni tidak dapat menghasilkan Asid Amino tadi, That why we need More Protein untuk dapatkan Kulit Yang Sihat dan Cantik.Soya adalah sumber-sumber Kalsium yang baik untuk pembinaan tulang kita.

Yang Paling Saya suka, ESP ni tiada Bahan Kimia, Tiruan mahupun bahan Pengawet. Soya Shaklee juga tidak diubah genetiknya iaitu NON GMO, dimana disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang saya ambil ini adalah dipantau dengan KETAT & DIKAWAL sejak MULA DITANAM , DITUAI hinggalah DIPROSES.



Kenapa Saya Suka ESP ?.



  • Membantu Membina & Perbaiki Kulit saya yang BERMINYAK,BERJERAWAT,KUSAM serta Parut .

  • Menyediakan 14gram Protein dalam Setiao Hidangan yang mampu Menyokong Pembinaan Tulang Yang Kuat.

  • Memabantu, Memberikan Tenaga kepada saya. Serta Mengawal Paras Horman saya.


Jadi,. Apa yang Akan Korang DAPAT BILA MINUM ESP?.


  • Dapat Tenaga Berpanjangan ( kalau minum pagi-pagi)

  • Lelaki - Melindungi daripada Terkena KANSER PROSTAT & Sakit Jantung.

  • Ibu Hamil - Kalsium serta Sihat sepanjang tempoh Kehamilan.

  • Kulit -  keanjalan Kulit  ( Protein penting kepada mereka yang ingnkan kulit CANTIK & Tona sekata . Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna Hitam adalah disebabkan Kekurangan Protein untuk membina sel baru & menyingkirkan sel mati yang berwarna Hitam tersebut).



Khasiat ESP shaklee







Alyaa Zainal 
 Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

No comments:

Post a Comment