Monday 2 November 2015

4 Tips Cantik Cara Alami



LESS IS MORE,....


Kaedah Terbaik dalam Apa Jua Perkara agar kita tidak bersikap Keterlaluan.Begitu jugak dalam Kecantikan sama ada dalam Berfesyen ataupun Solekan.

Betul Tak?. Simple itu lebih senang diuruskan daripada yang sebaliknya. Bila kita SIMPLE dan SANTAI makan ia sangatla mudah untuk diuruskan.

Sebagai Contoh, Solekan yang Simple mudah untuk dicuci, dan paling PENTING kurang masa untuk mencucinya.

Ayuh, Saya tunjukan contoh sebagaimana laman sosial yang dikenali sebagai  "Women's Health" "untuk mendapatkan wajah sempurna dengan Solekan Minimalis.


Tips 1 : Concealer.







Pastikan Concealer ikut warna Kulit ia, takut nanti bercapuk atau senang cerita macam Tepung Opera je jadinya. Gunakan SPAN yea,bagi ia rata dengan sempurna.



Tips 2 : Kulit Bersih.


 

Pastikan juga, kulit bersih daripada kotoran,. Senang cerita Cuci Muka dulu dengan Air Suam. Jangan Lupa! Tangan Kena Bersih, nanti Tak pasal-pasal JERAWAT tumbuh. 

Tips 3 : Highlighter.




Yang ni PART penting , dengan teknik yang betul akan nampak solekan itu sendiri. Kira macam Solekan tu Lagi Sempurna. Tapi ingat! Less Is More.. 

Tips 4 : Seri Wajah.





Part Terakhir, nak bagi muka tu nampak MANIS jangan lupa oleskan Sedikit Gincu yang berwarna Lembut. Agar menepati sasaran Less Is More tadi tu. 

Gunakan Pembayang Mata yang betul agar bila Beergambar nampak Shining. 



Nota : Untuk mendapatkan Kulit yang Sihat, perlulah amalkan Gaya Hidup sihat serta Suplemen. Ini Penting untuk melahirkan Kulit yang Cantik,Berseri. 

Memadai DENGAN tema, Less Is More. Tak Perlu Solek tebal-tebal untuk menutup KEKURANGAN serta Cacat Cela Wajah kita. 

Selamat Mencuba!..


Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee

 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

2 comments: