Monday 9 November 2015

4 Kebaikan Vitamin C Pada Kulit






Jangan TAK TAHU kebaikan Vitamin C yang mengandungi Citrus mampu meremajakan kulit. Kalau kita perasan kenapa Ramai orang Nak CANTIK ataupun nak Kulit GEBU GEBAS sanggup Suntik Vitamin C. 

Pastilah Kebaikan Vitamin C ini adalah MAKANAN kepada Kulit. Kadang-kala sanggup Buat Pembedahan Plastik untuk dapatkan Kulit Yang Cantik. Ini Ramai Artis Buat.


Pasti Ramai Yang Teruja Nak Baca Mengenai ini kan. Ketahuilah Kulit adalah Organ paling Besar yang merangkumi semua Organ. JANGAN sia-siakan Cantik dan Sihat kan Kulit Anda.










  • MELINDUNGI DARIPADA SUNBURN
Kandungan Citrus C melindungi kulit daripada Radikal Bebas yang Terhasil kerana Kesan Jemur, Pencemaran serta Asap Rokok. Macam Perisailah Vitamin C ni. Baguskan!.

Antioksidan di dalam Vitamin C melindungi diri daripada Radiasi Ultra Violet yang boleh Memudaratkan kulit secara langsung boleh membawa ke arah Kanser Kulit.

MASA snorkeling Hari Tu memang Kurang KENA sunburn. hehe,. Seronok!.

  • MENINGKATKAN PENGHASILAN KOLEGEN
Komponen Hydroxyproline & Hydroxylysine, 2 Elemen untuk ikat Molekul dalam penghasilan Kolegen. Ia menyebabkan kulit menjadi Gebu dan Tona Kulit Sekata.

Sekali Gus mengurangkan kulit menjadi kusam,kering dan nampak tua dari Umur kita.

  • PENYEMBUHAN KESAN LUKA
Vitamin C digunakan untuk gantikan tisu yang rosak sekaligus ,menyembuhkan luka dengan cepat. Vitamin C juga meningkatkan keanjalan kulit dan cepatkan tisu terbentuk.

MAKSUDNYA, dengan pemakanan secara konsisten bersama Vitamin C, akan buatkan luka cepat kering dan berpontensi untuk dapat kulit baru lebih cepat.

  • MENJAGA TEKSTUR KULIT
Kolegen yang menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan bantu aliran darah. Oksigen yang berada di abwah kulit membawa nutrien yang baik menghasilkan kulit yang sihat.



Nah Belanja Mereka-mereka yang telah mencuba Set Vitamin C Shaklee.!









Berminat Boleh Hubungi saya yea.







Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee

 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek





No comments:

Post a Comment