Wednesday 9 September 2015

Selongkar Rahsia Bukan Sekadar Niaga.





Apa yang RAHSIA sangat tu erk. Huhu. Saya akan ceritakan Sedikit RAHSIA GROUP Shaklee kami ni. Ia bukanla sesuatu yang Mudah, tetapi sepakatan serta Mudah Mesra kami ia menjadikan Kami dibawah 1 Payung menjadi Akrab.

Tiada RAHSIA ilmu yang DISIMPAN, malah dikongsikan secara MENYELURUH. wow!!! Bunyi macam BEST. memang Syok. Rata-rata mereka adalah Orang yang Bijak-bijak Belaka, serta Wanita yang bekerjaya dari Rumah.






Apa Rahsia Kejayaan mereka?..



Begini, Senior kami suka mengajar kami Tentang penghayatan ROHANI serta Ilmiah. Bagaimana MEREKA boleh BERJAYA dengan Income mencecah 4-6 Angka dalam masa yang Singkat.

Rupanya Mereka berkata Pupuk ROHANI agar bersih supaya Rezeki Mudah DATANG.
Apa Makanan Rohani Mereka yea?.

  • Berzikir membersihkan Hati.
  • Membaca Al -quran agar idea mencurah datang.
  • Solat Sunat TAUBAT,HAJAT,DHUHA,TAHAJUD agar dipermudahkan URUSAN REZEKI datang.
  • BERSEDEKAH salah satu Tarikan MAGNET rezeki,.

Masa ni, saya sangat TERPEGUN dan INSAF seketika bagaimana Mereka Buat bisnes. Bisnes Lain semua UTAMAKAN DUIT.Baru saya faham bagaimana mereka MUDAH mendapatkan JUALAN YANG TINGGI.




Ini yang sering kali MEREKA UCAPKAN. Buat APA YANG ANDA SUKA ,INSHAALLAH Duit akan ikut kita. Macam MANA Rezeki nak masuk kalau Kita Lengah-lengahkan Urusan di diakhirat.

Setelah saya mendalami Ilmu Marketing dan Pembangunan Shaklee, banyak idea MENARIK yang tak pernah kita fikirkan. Sebagai Contoh Kelas Blog dan Kelas EDITING.

JANGAN terkejut, kalau KELAS ini diadakan secara ONLINE/OFFLINE. Mudah kan, bagi kami Usaha TANGGA kejayaa. Kita boleh berkenalan dengan mereka-mereka yang Berjaya serta Berkongsi pendapat bersama mereka.

Kadang-kadang kita sendiri tidak dapat TERFIKIR kreatifnya MEREKA dalam PELBAGAIKAN MARKETING. Saya sungguh bertuah berada dalam Group ini.


Salah Satu Kelas Blog Yang Dianjurkan

Oh ya! Mesti ramai yang terfikir masuk BISNES MLM tiada masa bersama KELUARGA serta BALIK LEWAT untuk MEETING.

SALAH!. TIDAK BETUL dalam Bisnes Kami. Kami sangat MEMENTINGKAN MASA bersama KELUARGA. Bagaimana kami menguruskan masa, itu adalah salah satu Tips yang kami kongsikan dalam Group Kami ( Nak tahu kena Pm saya)..

Oklah sekian. Inilah Salah satu sebab saya Kagum dengan Shaklee DAN UPLINE kami..
Terima Kasih,mendidik kami tanpa JEMU..

Salam Sayang,

======================
Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek
=======================


No comments:

Post a Comment