Wednesday 2 September 2015

5 Resepi Masker Untuk Kulit Berseri.



Taraaa Siap Resepi Masker. Jom Pilih.



Seperti yang anda LUPA. Lupa ke?. Mesti ingat kan Apa Manfaat Masker. Masker ni "Kunci " untuk kita dapatkan Kulit yang  Mulus,Gebu Gebas,Licin,Berseri serta Sihat.Pori kecil Muka Kurang Berminyak. Kannnn. Ingat dah?..huu


Ini adalah Masker Buatan Sendiri yang Menjimatkan SERTA bebas BAHAN KIMIA. Nutrien dalam bahan tersebut terus meresap masuk dalam kulit. FRESH lagi tau dari LADANG.Kita tak PANDAI guna yang INSTANT ni takut BAHAN DIE merosakkan kulit Kita.



SEDIA semua!!! Nah Siap-Siap Pilih Yea. Senang nanti Terus Buat Malam Nanti.

SEBELUM tu nak bagitau NAK HASIL TERBAIK, 

BUATLAH 2-3 KALI SEMINGGU.


Masker ESP & Vitamin C


Keluarkan Tembikai dari peti ais,sejuk-sejuk tu ramas sapu kat muka. Air tembikai dan hampas tu pun sapu kat muka. Siap.



Tomato dihiris dan dihancurkan@dilenyekkan.Simpan dalam peti dalam 1-2 jam, lepas tu sapu kat muka rata-rata,KECUALI MATA. Perghhhhh!Segar beb..

Masker ESP Dan OatMeal 



Masker Vitamin C & Vitamin E



Cara Pilih BAHAN MASKER. Pilihla Bahan YANG tinggi kandungan VITAMIN SERTA ANTIOKSIDAN. Ini kerana Kandungannya sangat membantu Sel-sel kulit untuk menghasilkan Kulit Yang Cantik.


MASKER TOMATO. Sesuai digunakan semasa Kulit terbakar atau SunBurn. Sebab dapat membantu melembapkan kulit yang kering Terbakar AKIBAT sinaran UV yang membakar kulit.




TARAAAA, ini Wajah Kita SELEPAS bermasker Kena Konsisten yea. Baru dapat Hasil. No edit2. HAHAHAAHHA..



DAH PILIH ke mana 1 Yang Mudah Untuk Buat Masker. Selamat Mencuba ye. Sekian.. 


Salam Sayang.

Alyaa Zainal 013-2629310
Pakar Kecantikan













































No comments:

Post a Comment