Tuesday 13 October 2015

Jom Merawat Kulit Dari Awal.




TIPS MERAWAT KULIT



Mesej dari kawan-kawan yang menggunakan Set Premium Beauty



Oh! siapa tak nak Kulit CANTIK betul tak. So "Review" pelanggan di atas memang saya nak ulas sikit. Ada cerita sebalik kesan di atas, 

Saya memang suka pergi Travel dan semesti Pulau dan Pantai tempat destinasi utama. Apa yang menjadi masalah kepada saya adalah takut dengan " Sunburn". 

Memang saya jenis " Prepare" kesihatan awal-awal. Yelah mana tahu Penyakit tak kenal masa. So, pengambilan Vitamin amat saya titik beratkan. Dan tak lupa Masker untuk cegah Kulit Kusam akibat Stress dan Radikal Bebas di sekeliling kita.

Jadi, bila aktiviti di bawah sinaran matahari saya tak takut bila " Amalan Prepare" tadi saya nak buat. Jangan lupa Aplly Sunblock pada kulit. Sinaran Uv berlebihan boleh membuatkan kulit kita terkena " kanser". 

Tipula kalau kata Kulit saya yang Hitam Manis tak kena "Sunburn" walaupun sedikit. Kena, tapi bila kita konsisten dengan Vitamin makan potensi untuk dapatkan kulit asal dengan cepat memang berhasil.

Sebulan Sebelum Raya adalah masa untuk saya dapatkan kulit Tona Sekata. Yes! saya berjaya dapatkannya. Walaupun kulit saya tak secerah orang lain, saya bersyukur kulit hitam manis tanpa sebarang " pencerah"..

Lupa ini adalah Vitamin yang " sering" menjadi "amalan" saya. 14 Biji oren saya telan sehari dan biji anggur yang melindungi sel daripada Penyakit merbahaya. Kadang-kadang terlenih 'Rajin" saya gabungkan mereka jadikan Masker.




Selamat Beramal... :)

Alyaa Zainal
. Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek



No comments:

Post a Comment