Monday 1 September 2014

Kurus Vs Gemuk Untuk Si Single.

==========================

 Bila orang berckp @ tegur kita gemuk or kurus mesti kita akan rase rendah diri.kenapa?.. gemuk nampak x cantik or kurus nampak orang sakit.First kene rase syukur mengenai badan kita.Alhamdulilah Kalau sihat,Jika disebaliknya anda perlulah berbuat sesuatu tentang perihal ini.

Gemuk

Bagi yang gemuk mungkin anda perlu mengubah corak pemakanan anda kepada sesuatu yg lebih berkhasiat.Kegemukan melampau boleh memberi kesan kepada masa hadapan,Usia Muda inilah perlu jaga bagi menjamin kesihatan pada usia kita tua kelak.

Jom tgk apa yang saya katakan tadi,,


Tahukah Anda negara Malaysia mencatatkan obesiti yang melampau



Anda mahukah jadi seperti begini?..


atau begini????





Gemuk ada 3 Jenis

a) Gemuk Air.

  • lengan menggeleber
  • bila berdiri bahu jatuh
  • perubahan pada setiap timbangan berat
b) Gemuk Angin 

  • perut sebu sukar buang air 
  • mudah sakit kepala
  • ada masalah angin dan kerap sendawa
c) Gemuk Daging
  • badan berasa berat dan cepat letih
  • mudah penat bila lakukan kerja seharian
  • proses penurunan berat agak lambat kerana lemak dh tepu dan bergumpal bersama daging.

Berita baik!! Bagi sesiapa gemuk air,mudah untuk turunkan berat yea!!..

Apa yang Shaklee boleh bantu?

Slimming Set Shaklee bukan sahaja untuk perempuan malah lelaki juga.Bukan Setakat makin kurus malah sihat bertenaga serta makin cantik.Set ini juga mendapat kelulusan dari KKM.

Untuk kurus anda perlulah mengambil set asas iaitu Lecithin (sebagai pembakar lemak)  dan Alfafa Complex / Herbalax (sebagai detoks).

Langkah pertama : Set Asas 

Anda perlu detoks diri anda dulu dengan membakar (lecithin) dan seterusnya membuang (alfafa complex) segala lemak,lemak dan lendir2 di dalam usus anda.Selepas dinding usus anda bersih,barulah penyerapan makanan lebih optimum dan proses pengurangan berat akan berlaku.


Kesan lain yang akan anda dapati adalah kekerapan membuang air kecil dan besar.Ini adalah tanda kesan yang baik kerana di stulah proses pembuangan toksin/lemak2 berjalan dengan lancar.Anda akan berasa puas kerana badan anda bertenaga dan ringan apabila proses detoks ini berlaku.

Jika sebaliknya berlaku,itu tanda anda tidak minum air kosong dengan banyak apabila proses detoks berlaku.Apabila anda minum air dengan kerap dan banyak,segala toksin akan keluar melalui proses perkumuhan.


Proses Detoks

Sesiapa yang ada masalah sembelit,dan jerawat batu amat sesuai untuk detoks ini.Sebagai tanda menghapus lemak2 serta toksin yang terkumpul dalam badan.Sebab itulah badan/muka tumbuh jerawat batu.Salah satu faktornya ialah sembelit.Selain Itu punca sembelit adalah kerana kurangnya makan makanan kaya dengan serat.


Langkah 2: Membina Otot

Makanan otot adalah protein.Setelah Proses pembuangan lemak2 tadi.untuk mengelakkan kulit menggeleber,selulit dan untuk penggantian meal replacement produk yang sangat sesuai adalah cinch.Cinch shake mix mempunyai 3 perisa iaitu Caffe latte,Vanilla dan Coklat.Serta Cinch Tea Mix.

Cinch Shake 3 flavour

Cinch Energy Tea mix

Keistimewaan Cinch  ini adalah bertindak sebagai "Meal Replacement " dan kaya dengan protein.Protein sangat perlu dalam proses diet kerana dapat membantu membakar 35% kalori di dalam badan.Selain itu juga,protein sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolisme badan.Protein juga mengelak sebagai diet yoyo,supaya mengalak dari pertambahan berat yang sangat mendadak.

Cinch Shake sangat lazat dan merupakan makanan berkhasiat untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat anda.
  • diperkaya dengan Leucine untuk mengekalkan otot semasa anda malas makan.
  • kaya denga protein
  • tinggi serat enam gram dalam setiap hidangan..
  • bertenaga sepanjang hari..
Sangat penting komitmen dan perlu efektif dalam proses kurus anda!kurus dengan cepat,maka naik berat akan cepat,begitulah sebaliknya.
No pain no gain.Anda tak percaya.Jom tengok contoh Testimoni kami.

Testimoni pelanggan yang telah berjaya dengan set slimming shaklee






Untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi saya seperti yang tertera dibawah.

Kurus dengan sihat dan selamat dengan shaklee,Anda berhak mendapat rundingan percuma dengan saya.







No comments:

Post a Comment